<-- Επιστροφή στη λίστα                                    

  Εισαγωγή νέου         Εμφάνιση:

        
axolotl  αναρτήθηκε στις 19/09/2006 4:48:00 μμ      Το είδαν: 3678    Σχόλια: 34    Παρ/ση

ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΣΤΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ. ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΙΚ
Λοιπον, καταρχην καλησπερα σε ολους τους χρηστες του gasprice. Εφτασε η ωρα που εμεις (οι καταναλωτες) θα εχουμε το πανω χερι. Τελος πλεον σε αυτους τους υποτιθεμενους επαγγελματιες που μας κατακλεβουν. Στο θεμα μας τωρα. Ολοι θα ξερετε υποθετω οτι για να δειτε την ποιοτητα και ποσοτητα μιας βενζινης (εννοω απο ενα συγκεκριμενο βενζιναδικο) θα πρεπει να το εχετε επισκεφτει 4 με 5 φορες τουλαχιστον (γεμισματα οποτε θα εχετε μια περιπου καλη αποψη. Ενας γρηγορος τροπος ομως για να σιγουρευτειτε τουλαχιστον για την ποσοτητα, και οχι πολυεξοδος ειναι ο εξης: Παιρνετε ενα 10 λιτρο δοχειο και βαζετε προφανως 10 λιτρα απο την αντλια. Γνωριζω οτι με το 10 λιτρο εχουμε μεγαλυτερη πιθανοτητα να δουμε αν μια αντλια "κλεβει" ή οχι. Η λυση με το τετραλιτρο δεν ενδεικνυται και η αλλη λυση να αφησεις το αμαξι σου να αδειασει εντελως (γνωριζοντας φυσικα ποσο χωραει το ρεζερβουαρ σου) και να το γεμισεις ειναι πανακριβη. Αυτη τη μεθοδο την εχω χρησιμοποιησει προσωπικα και εχω δει καποιες διαφορες απο βενζιναδικο σε βενζιναδικο. Ελπιζω να σας φανει χρησιμο και επεται και συνεχεια...

Συμμετέχουν:
8 4 4 4 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
σύνολο 17 μέλη


ταξινόμηση σχολίων:   A+   A- 
Tropeas στις 20/09/2006 6:00:00 μμ

 Εγω σχεδόν ολές τις φορές γεμίζω την μηχανή αφού μου ανάψει η ρεζέρβα, οπότε ξέρω πόσα λίτρα θα βάλω... έτσι έχω σταμπάρει πολλές φορές βενζινάδικα που "ανεβαίνουν" γρήγορα τα λίτρα... -> και τώρα ποια θα τα γράφω και εδω πέρα, για αυτό προτείνω στην αξιολόγηση να υπάρχει 0 και αρνητικό πρόσημο...
kakavia στις 11/10/2006 12:22:00 μμ

 Εγώ μια φορά που γέμισα ένα 10λιτρο δοχείο για την γεννήτρια μου έβαλε 12 λίτρα!!!!!!! Τα 10 λίτρα είναι μέχρι κάποιο σημείο? Εγώ το κλασικό 10λιτρο κόκκινο δοχείο έχω. Μου το γέμισε μέχρι επάνω. Ακόμα, υπάρχει περίπτωση σε κάποιο πρατήριο να κλέβει μία μόνο αντλία?
tazio στις 11/10/2006 5:30:00 μμ

 Στα περισσότερα δοχεία υπάρχει κάποια ένδειξη μέχρι στο σημείο που φτάνει την ονομαστική του χωρητικότητα. Πάντα υπάρχει χώρος που περισεύει για λόγους ασφαλείας. Αλλά από τα 10 λίτρα στα 12 υπάρχει μια διαφορά περίπου 2% αν δε κάν λάθος. Η οποία είναι αρκετά μεγάλη θα έλεγα. Σε κάποιο πρατήριο όχι σωστό μπορούν να δείχνουν λάνθασμένες ενδείξεις όσες αντλίες έχουν πειράξει. Μπορεί μια μπορεί και όλες.
axolotl στις 12/10/2006 7:31:00 μμ

 Υπαρχει η περιπτωση το δοχειο που αναφερει ο kakavia να μην ειναι για υγρα καυσιμα. Με την λιγη χημεια που ακομα θυμαμαι απο τα σχολικα μου χρονια, νομιζω οτι το ειδικο βαρος του νερου, του λαδιου, της βενζινης δεν ειναι το ιδιο. Οποτε αν το δοχειο γραφει 10 λιτρα, μηπως ειναι για νερο ή τιποτα αλλο; το αναφερω για προβληματισμο. Τωρα στο αν μια ή όλες οι αντλιες ¨κλεβουν¨ αυτο δυστυχως δεν το ξερουμε, αλλα θα γινει και αυτο.
michael στις 13/10/2006 10:23:00 πμ

 

To λίτρο είναι μονάδα όγκου κατα συνέπεια το ειδικό βάρος δεν παίζει κανένα ρόλο. Το πιό πιθανό είναι η αντλία να έκλεβε γιατί όσο και να είναι λίγο μεγαλύτερο το δοχείο και τα 10 λιτρα να είναι μέχρι κάποιο σημείο, 20% παραπάνω είναι πάρα πολυ.


axolotl στις 14/10/2006 11:27:00 πμ

 λοιπον, και παλι εδω. Το εψαξα με το ειδικο βαρος και οντως ειναι οπως τα λεει ο φιλος μας ο michael. Το ενα λιτρο νερο ειναι και ενα λιτρο βενζινης, ενα λιτρο λαδι ενα λιτρο οτιδηποτε. Απλως το βαρος τους αλλαζει. Αλλα αυτο δεν μας ενδιαφερει. Το θεμα ειναι κατα το ποσο αυτα τα μπιτονια της αγορας ειναι αξιοπιστα ή οχι... μεγαλη ιστορια και αυτη. Πηγα ομως στου Μπακακου στην Αθηνα και πηρα ενα πλαστικο δοχειο (δοκιμαστικο) 2 λιτρων μεγαλης ακριβειας και σκοπευω να το χρησιμοποιησω... τα αποτελεσματα θα σας τα ανακοινωσω λιαν συντομως... φιλικα
axolotl στις 24/10/2006 4:45:00 μμ

 Επανερχομαι με καποια καθυστερηση... Το τεστ το εκανα με το δοκιμαστικο των δυο λιτρων και πετυχε. Αν νομιζετε οτι αξιζει, να σας πω απο που το πηρα (Μπακακου, απλως πρεπει να σιγουρευτητε οτι βαλατε ολο το καυσιμο, ακομα και μια σταγονα μετραει. Δοκιμασα στο βενζιναδικο απο μια τυχαια αντλια αμολυβδης να γεμισω 2 λιτρα και υπηρχε ταυτοποιηση αριθμων. Οσο εγραφε η αντλια εγραφε και στο δοκιμαστικο. Βεβαια ηταν και αστειο αν με εβλεπε κανενας να πηγαινω στο πρατηριο κρατωντας αυτο το δοχειο. Φανταστειτε οτι κρατατε ενα δοχειο σαν και αυτο οταν δινουμε ουρα για αναλυση απλως για δυο λιτρα. Εν πασει περιπτωση την δουλεια μου την εκανα, ετσι απο περιεργεια. Στο συγκεκριμενο πρατηριο βρεθηκα και σε λιτρομετρηση απο το τεχνικο τιμ της εταιρειας και αποδειχθηκε οτι ο ανθρωπος δουλευει σωστα και τιμια. Ελπιζω να φανηκα καπως χρησιμος
tazio στις 26/10/2006 6:16:00 μμ

 Χρησιμότατος όχι απλά χρήσιμος. Μακάρι να το κάναμε όλοι αυτό. :) Νομίζω αν συμφωνούν και οι υπόλοιποι κι αν φυσικά θέλεις κι εσύ να γράψεις το όνομα του πρατηρίου. Οι σωστοί επαγγελματίες πρέπει να γίνονται γνωστοί.
admin στις 26/10/2006 11:22:00 μμ

 Μπορείς να αναφέρεις το όνομα του πρατηρίου και φυσικά πρέπει και το τονίζω αυτό να κάνεις και την ανάλογη κριτική στο πρατήριο γιατί εκείνο είναι που θα μείνει. Εδώ πρέπει να αναφέρω τα εξής σε σχέση με το forum και τις κριτικές. Μπορούμε να αναφέρουμε περιστατικά και ονόματα πρατηρίων που συνέβησαν, χωρίς κανένα πρόβλημα. Αυτό που δεν πρέπει να κάνουμε ώστε να μην έχουμε πρόβλημα στο gasprice είναι, οι υβριστικές ή δυσφημιστικές εκφράσεις. Καταλαβαίνω ότι μερικές φορές "συγχύζεσαι" τόσο πολύ που σε περνάνε για "χαζό" ώστε λέμε και περισσότερα. Έτσι εκφράσεις του στυλ "κλέφτης", κλέβει από τις αντλίες, απατεώνας και τα σχετικά πρέπει να αποφεύγονται για την ομαλή διατήρηση της λειτουργίας του site. Αναφέρεις το γεγονός και όλοι θα καταλάβουν περί τίνος πρόκειται. Το μήνυμα θα περάσει ανώδυνα.Φιλικά
axolotl στις 28/10/2006 9:50:00 πμ

 Καλημερα σε ολους. Ειμαι ατομο ηπιων τονων και προσπαθω να κρατω μια τετοια σταση γενικα στην ζωη μου. Ζητω συγνωμη απο ολους εαν σε καποιο μηνυμα μου χρησιμοποιησα λανθασμενους ορους. Ζω μονιμα τα τελευταια δυο χρονια στην Ανδρο και εννοω την ΕΛΙΝ. Φιλικα
axolotl στις 30/10/2006 3:16:00 μμ

 στην ιστοσελιδα του υπουργειου αναπτυξης μπορειτε να δειτε τα καινουργια προστιμα που επεβαλλε σε εταιρειες και πρατηρια. Θα απογοητευτητε οταν το διαβασετε...για μερικα πρατηρια και εταιρειες... φιλικα
verano στις 31/10/2006 10:49:00 μμ

 Δε νομίζω ότι υπάρχει πρακτικός τρόπος να διαπιστώσεις ότι ένα πρατήριο σε "κλέβει". Μέχρι να βγει κάποιο "gadget" που να διαπιστώνει νοθεία/κλοπή στα καύσιμα, θα στηριζόμαστε στη "διαίσθησή" μας και στο πρατήριο που εμπιστευόμαστε!
axolotl στις 21/11/2006 6:19:00 μμ

 ΑΓΑΠΗΤΕ VERANO (και λοιποι), ανακαλυψα οτι υπαρχει ενα τεστ κιτ για επιτοπου αναλυση για ανιχνευση νοθειας που το εμπορευεται μια εταιρεια με το ονομα Δ. ΔΡΙΒΑΚΟΣ-ΑΙΚ.ΓΚΕΛΜΠΟΥΡΑ Ο.Ε. Κοστιζει 40 ευρω συν ΦΠΑ και διαρκει για αναλυσεις ολων των καυσιμων για περιπου 30-40 μερες. Αν μπορεσω να βρω και καποια διευθυνση ή τηλεφωνο θα σας το πω. φιλικα
doc στις 24/08/2007 10:43:00 πμ

 Εντάξει, ίσως να μπορούμε σε κάποιο βαθμό να ελέγξουμε αν μας κλέβουν στην ποσότητα, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να ελέγξουμε την ποιότητα. Π.χ. που ξέρω εγώ ότι όταν βάζω βενζίνη 100 οκτανίων, αυτή δεν είναι νοθευμένη με 95 οκτανίων;
GIANNHS στις 04/09/2007 7:37:00 μμ

 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΛΑΒΑ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ,ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΩΣ ΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΜΥΡΤΕΑ ΕΡΜΗΣ ΚΑΛΥΨΩ ΚΤΛ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ,ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ 1 ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΣΑΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΔΙΟΤΙ Α)Πρατηριο με μεγαλη καταναλωση μπορει να ξεφορτωθει γρηγορα ενα λαθραιο φορτιο καυυσιμων και Β)πρατηριο με μικρη καταναλωση εχει καποια λειτουργικα εξοδα Α και με καποιο τροπο πρεπει να βγει ! ΥΓ ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΠΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΑ ΛΙΤΡΟΜΕΤΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΟΝΤΡΟΛ ΧΕΙΡΟΣ ΙΚΑΝΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗ ΛΙΤΡΟΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΠΙΑΣΑΝΕ ΕΝΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
hawkeye στις 15/10/2007 9:12:00 μμ

 Καλησπέρα, είμαι καινούριο μέλος, είμαι πρατηριούχος και βρίσκω το site ενδιαφέρον, γι 'αυτό και γράφτηκα. Ασφαλής τρόπος για να αποφεύγετε να σας κλέβουν ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Το καλύτερο είναι να έχετε ένα- δύο μαγαζιά που να έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη σας και να ψωνίζετε από αυτά. Η λιτρομέτρηση γίνεται σε ειδικά δοχεία 20 λίτρων και η επιτρεπτή απόκλιση είναι 0,5%. Είναι αδύνατο να μετρηθεί αυτό με κοινά δοχεία, αλλά ακόμα κι αν γίνεται, σκέφτηκε κανείς να μετρήσει θερμοκρασία καυσίμου; Όσο για την ποιότητα, τα πράγματα δυσκολεύουν. Χρειάζεται χημείο! Βέβαια η πείρα μου είναι ελάχιστη, διότι δεν πολυταξιδεύω και σπάνια επισκέπτομαι άλλα βενζινάδικα. Στενοχωριέμαι όταν βλέπω τόση καχυποψία για τα πρατήρια, ίσως όμως και να 'ναι δικαιολογημένη.

uli στις 18/10/2007 3:54:00 πμ

 Ας μου επιτραπεί να προσθέσω κι εγώ μερικά! Βασικά σχεδόν ποτέ δεν είσαι σίγουρος ότι δε σε κλέβει ο πρατηριούχος, μπορείς να "βασίζεσαι" σε συγκεκριμένα πρατήρια που προτιμάς και πολύ βασικό είναι και η σχέση με τον πρατηριούχο, ένας πρατηριούχος που αγαπά την οδήγηση και τα αυτοκίνητα είναι λιγότερο πιθανό να είναι έκνομος(γνώμη μου). Το κόλπο με το δοχείο είναι καλό αλλά όχι και ό,τι πιο αξιόπιστο διότι μεγάλο πρόβλημα υπάρχει και στις αντλίες αφού μερικές, πέρα του ότι είναι συνδεδεμένες με "λάθος"(επίτηδες) δεξαμενές, βάζουν αέρα κοπανιστό από ώρα σε ώρα! Αν κάποιος σας αρνηθεί να σας γεμίσει το μπιτόνι(κανονικά απαγορεύεται) μπορείτε να πείτε ότι μείνατε, ότι χρειάζεστε βενζίνη για το αλυσοπρίονο, τη μηχανή του γκαζόν, το τηλεκατευθυνόμενο κ.ά.. Επίσης, δε συνιστώ με τίποτα το γέμισμα μόνο όταν ανάψει η ρεζέρβα γιατί αυτό σημαίνει πως υπάρχει πολύ λίγη ποσότητα στο ρεζερβουάρ, γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην αντλία καυσίμου του κινητήρα καθώς θα τραβήξει ότι πιο "βαρύ" έχει καθήσει κάτω, καθώς και του ότι στα τοιχώματα αρχίζει να σχηματίζεται υγρασία... Ακόμα, να αποφεύγετε να φουλάρετε με καύσωνα γιατί το καύσιμο, όσο να 'ναι, ζεσταίνεται, φουσκώνει, αρχίζει να αφρίζει και περνάει λιγότερο στο ντεπόζιτό σας, τούτο μπορείτε να το διαπιστώσετε κάνοντας το εξής: βάλτε μαι μικρή ποσότητα καυσίμου μέρα μεσημέρι και σημειώστε που είναι ο δείκτης, αργά το βράδυ και χωρίς να έχει μετακινηθεί το αυτοκίνητο θα διαπιστώσετε ότι ο δείκτης βρίσκεται μερικά χιλιοστά πιο κάτω(αρκετά λίτρα)! Επιπροσθέτως, δε βάζω ποτέ καύσιμο όταν γίνεται ανεφοδιασμός πρατηρίου γιατί το βυτιοφόρο αδειάζει με μεγάλη πίεση και αναμοχλεύονται όλες οι ακαθαρσίες της δεξαμενής! Οι κάτοχοι αυτοκινήτων με turbo που είναι πιο ευάλωτοι σε βενζίνη κακής ποιότητας, μπορούν να τοποθετήσουν ένα οργανάκι(knock link) που δείχνει λίγο πολύ πότε ο κινητήρας "χτυπάει πυράκια" και έτσι, αυτό αποτελεί μια ένδειξη για την ποιότητα του καυσίμου... Μπορεί κάποιος να αποφανθεί ότι θ' αγοράσει μια μεγάλη ποσότητα καυσίμου (κανονικά απαγορεύεται κι αυτό) και θα έχει το κεφάλι του ήσυχο για καιρό αλλά δυστυχώς η βενζίνη(ιδίως η 100άρα) αλλοιώνεται κατά τη μακροχρόνια αποθήκευσή της(τα πρόσθετα αλλάζουν με τις εποχές) και αυτός είναι ένας λόγος όπου δεν υπάρχει 100άρα σε πρατήρια με μικρή κατανάλωση(χάνονται τα πρόσθετα σε 2-3 εβδομάδες)! Τέλος, για το αν πληρώνεις 100άρα και σου βάζουν 95άρα(εκεί εντοπίζεται το μεγαλύερο ποσοστό νοθείας βενζίνης) είναι ένα θέμα που θέλει λίγο συζήτηση αλλά δεν είναι κάτι δύσκολο να ελέγξει κάποιος με ένα αυτοσχέδιο kit - θα επανέλθω σε αυτό σύντομα! Αύριο φεύγω οδικώς για Ιταλία και όταν επιστρέψω θα σας πω τις εντυπώσεις μου από τις εκεί βενζίνες! Ελπίζω να βοήθησα και να μη σας κούρασα!

xenonkit στις 19/10/2007 7:40:00 πμ

 

Oπως ειπε κ ενας φιλος πιο πανω,αυτο με τα μπιτονακια ειναι μ@λ@κ..α για πολλους λογους,εκτος απο αυτο το καλοκαιρι,που εσυ βλεπεις οτι εχεις παραπανω βενζινη δεν ειναι απαραιτητο οτι αυξηθηκε κ η ποσοτητα της!κ τι εμπιστοσυνη εχεις σε ενα φλοτερ του εμποριου?(κ μαλιστα απο τα πιο φθηνα)Αληθεια ειναι οτι οταν ανεβαινει η θερμοκρασια αυξανεται κ η ποσοτητα της βενζινης,αλλα εσυ που το ξερεις για να κινησεις το αμαξι σου κ να την οφεληθεις?κ ποσο αυξηθηκε?,αν ηταν ετσι ολοι το καλοκαιρι θα βαζανε μικρες ποσοτητες κ θα αφηνανε το αμαξι τους στον ηλιο μεχρι να ανεβει η θερμοκρασια κ μετα θα πηγαιναν βολτα,δουλεια κλπ.κ στα 20 λιτρα που θα βαλεις πες μου ποσο κερδισες με την αυξηση της θερμοκρασιας,οταν εμεις που παραλαμβανουμε 6000λιτρα εχουμε παραπανω 40-70 λιτρα πες 100 κανε μια αγωγη στη μοναδα κ πες μου...

Εκτος του οτι ηδη το πρατηριο το καλοκαιρι εχει παραλαβει βενζινη με αυξημενη θερμοκρασια κ την εχει οφεληθει αν καταφερει κ την πουλησει(ολη οση παρελαβε) σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα,αρα εσυ ξανακερδιζεις με τη αυξηση της θερμοκρασιας οταν βαζεις στο αμαξι σου?(δε μπορει καθε λιγο κ λιγακι να γεννιεται κ αλλη βενζινη...?)

Μηπως κ πολυ πιο λογικο ο δεικτης σου(κ ολοι οι δεικτες)αργει να ανεβει?Κ τι ποσοστο σφαλματος εχει ο δεικτης σου?Σαφως πολυ μεγαλυτερο απο την τρομπα του βενζιναδικου.

Προς axolotl

O νομος σου επιτρεπει οι τρομπες σου να εχουν αποκλιση ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω ενα μικρο ποσοστο κ αυτο γιατι μηχανηματα ειναι κ ξερυθμιζονται.Κ ολοκληρο Υπουργειο κανει λιτρομετρησεις στα βενζιναδικα με ειδικα δοχεια,ηρθες εσυ με το 10-λιτρο να δεις πια κλεβουν?Ελεος!


hawkeye στις 20/10/2007 10:05:00 πμ

 Αγαπητοί-ές φίλοι-ες ακούστε τα εξής: Η μάζα του καυσίμου (κιλά) ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ, αυτό που αλλάζει είναι ο όγκος (λίτρα). Θεωρητικά το καύσιμο που αγοράζει ο καταναλωτής έχει πάντα θερμοκρασία 15o C, άρα και σταθερή πυκνότητα. Αυτό διότι οι δεξαμενές είναι ΠΑΝΤΑ υπόγειες (απαγορεύονται οι υπέργειες) και σ' αυτό το βάθος έχουμε αυτή τη θερμοκρασία. Όταν λοιπόν φουλάρουμε (π.χ. 30 λίτρα(15o C) και έστω ότι είναι 25kg) αν είναι καλοκαλιρι, σε λίγες ώρες το καύσιμο θα ζεσταθεί κ θα διασταλλεί π.χ. 32 λίτρα-25kg(σταθερό), ενώ αν είναι χειμώνας θα κρυώσει και θα έχουμε π.χ. 28λίτρα (25 kg). Τα νούμερα είναι ενδεικτικά, αν γνωρίζουμε όμως τους κατάλληλους συντελεστές υπολογίζονται ακριβώς. Πρόβλημα με τη θερμοκρασία θα υπήρχε μόνο αν ο πρατηριούχος με κάποιο τρόπο τεχνητά ζέσταινε το καύσιμο...         

hawkeye στις 20/10/2007 10:53:00 πμ

 Προς xenonkit 

Όταν παίρνεις ζεστό καύσιμο, χάνεις δεν κερδίζεις, γιατί παίρνεις λιγότερη μάζα, έχει μικρότερη πυκνότητα.

Θέλω να επισημάνω επίσης,  σχετικά  με αυτό που  αναφέρει παραπάνω ο/η  uli ότι στο τέλος του ντεπόζιτου τραβάει
<<ότι πιο "βαρύ" έχει καθήσει κάτω>>, ότι αν υπάρχει οτιδήποτε βαρύ έχει όντως καθήσει κάτω και το σωληνάκι δεν το τραβάει. Το σωληνάκι είναι σταθερό και λίγο πάνω, γι αυτό το λόγο. Σε όλα τα ντεπόζιτα ή δεξαμενές υπάρχει νεκρός χώρος κάτω από το σωλήνα άντλησης, γνωστός και ως "νεροπαγίδα", ώστε να κρατιούνται εκεί τα βαριά (υγρασία-σκουριές). Δεν παίζει ρόλο λοιπόν αν το νταπόζιτο είναι γεμάτο ή άδειο. Το σωληνάκι δεν κινείται ώστε να κατέβει μαζί με τη στάθμη της βενζίνης και στο τέλος να τραβηξει και τις βρωμιές. "Μένουμε" από βενζίνη και παραμένουν και τα κατακάθια στον πάτο.


xenonkit στις 20/10/2007 12:20:00 μμ

 

'Όταν παίρνεις ζεστό καύσιμο, χάνεις δεν κερδίζεις, γιατί παίρνεις λιγότερη μάζα, έχει μικρότερη πυκνότητα'

ΣΩΣΤΟ,αλλα πληρωνουμε την ποσοτητα στους 15 βαυμους,αν εχει μεγαλυτερη θερμοκρασια αυξανεται ο ογκος του,αν τωρα εχει πολυ δουλεια κ προλαβω να πουλησω ολη την ποσοτητα που παρελαβα κερδιζω τη διαφορα απο την αυξηση της θερμοκρασιας,κ αντιστοιχα το χειμωνα χανω.

Ενα μικρο παραδειγμα,παραλαμβανω 6000 lt,πληρωνω σε θερμοκρασια 15 βαθμους αλλα εχει 40 εξωτερικη θερμοκρασια κ παραλαμβανω 6150,αν προλαβω κ τα πουλησω κ τα 6150,δεν κερδιζω 150lt?κερδιζω.

αντιστοιχα το χειμωνα,λογω χαμηλης θερμοκρασιας απο 6000lt πληρωνω στους 15 βαθμους,αλλα παραλαμβανω 5850,αρα χανω.

Να σημειωσω οτι τα νουμερα ειναι ενδεικτικα.


xenonkit στις 20/10/2007 12:29:00 μμ

 

προς: hawkeye

'αν γνωρίζουμε όμως τους κατάλληλους συντελεστές υπολογίζονται ακριβώς.'

Οι συντελεστες αλλαζουν καθημερινα αναλογα με τη θερμοκρασια κ τους καθοριζει το διυλιστηριο(νομιζω)τους οποιους γνωριζει μονο ο πρατηριουχος κ η εταιρεια γιατι ειναι πανω στο τιμολογιο αγορας καυσιμων.Ο πελατης με τιποτα δε μπορει να τους μαθει αλλα κ να τους μαθει θελει κ τους προηγουμενους(γιατι αποκλειεται να αδειασε τελειως η δεξαμενη κ λογω των τριων και και και και...)

Δε μπορει ο καταναλωτης να υπολογιση τη διαφορα θερμοκρασιας στο αυτοκινητου του.

 


hawkeye στις 20/10/2007 2:52:00 μμ

 Αγαπητέ συνάδελφε xenonkit, έχεις δίκιο και συμφωνώ μ' αυτά που λες. Εννοούσα ότι σαν καταναλωτής χάνεις, δεν είχα δει ότι έχεις πρατήριο... δεν εννοούσα για τις παραλαβές του πρατηρίου.
Όσο για τη διαφορά θερμοκρασίας στο αυτοκίνητο, θεώρησα ότι ο πελάτης αγοράζει πάντα στους 15 βαθμούς και από κει και πέρα το καύσιμο κρυώνει ή ζεσταίνεται ανάλογα με την εποχή.
Οπωσδήποτε όταν το πρατήριο έχει πολλή δουλειά μπορεί να έχουμε απόκλιση, αλλά δεν νομίζω να είναι σημαντική. Αλλά ακόμα και να είναι μετρήσιμη, πρέπει να διαχωρίζουμε ότι άλλο κλοπή κι άλλο απόκλιση.

Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι δεν ισχύει αυτό που αναφέρει ο uli , να μην φουλάρει ο καταναλωτής τις μέρες του καύσωνα, και ότι έχει χάσιμο λόγω ζέστης. Όσο καύσωνα και να'χει η θερμοκρασία κάτω στη δεξαμενή δεν αλλάζει.
Δεν πρέπει το καλοκαίρι γενικά να γεμίζουμε το ρεζερβουάρ μέχρι πάνω για τον εξής λόγο: το καύσιμο θα ζεσταθεί, θα διασταλεί και θα υπερχειλίσει με κίνδυνο φωτιάς.

uli στις 21/10/2007 7:28:00 μμ

 

Καλησπέρα! Μέσα στα πλαίσια των forum όπου δύσκολα «φιλτράρονται» οι διάφορες πληροφορίες και επειδή ο γραπτός λόγος είναι σχετικά εύκολα παρεξηγήσιμος θα ήθελα θα ήθελα να κάνω φιλικά, κάποιες διευκρινήσεις για να μη γίνονται παρερμηνείες σ’αυτά που γράφω...

 

Καταρχήν, αυτό το τρικ με το δοχείο, παρότι δεν είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο(αλλά έχει μια σεβαστή επαναληψιμότητα), είναι μία μέθοδος και όποιος θέλει ας αντικαταστήσει το δοχείο με κάτι άλλο όπως ογκομετρικός κύλινδρος π.χ. για να αυξήσει την ακρίβεια αν και οι αποκλίσεις φαίνονται καλύτερα σε μεγαλύτερες ποσότητες(πάντα σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία)... Αν πάω λ.χ. και ο βενζινάς μου βάλει ένα λίτρο και η αντλία γράφει 1,2 τότε υπάρχει μια ένδειξη ότι ίσως κάτι δεν πάει καλά....

 

Αυτό με το καλοκαίρι πραγματικά ισχύει και το έχω διαπιστώσει και δεν είπα ότι αυξάνεται η μάζα του καυσίμου αλλά ο όγκος του! Ακόμα, δεν έγραψα πουθενά ότι μας συμφέρει να φουλάρουμε με καύσιμο στον καύσωνα(απεναντίας) για να εκμεταλλευόμαστε τη όποια διαστολή του καυσίμου αφού η ποσότητα του υγρού που τραβά η αντλία του οχήματος είναι καθορισμένη και δε θα ωφελούσε πολύ το τρικ με μια μικροποσότητα παραπάνω αλλά είναι μια παρανόηση όταν κάποιος ανεφοδιάζεται και νομίζει ότι π.χ. το ένα πρατήριο επειδή έχει καύσωνα του βάζει παραπάνω ποσότητα σε σχέση με ένα άλλο από το οποίο φουλάρει ξημερώματα και δυστυχώς ή ευτυχώς πολλοί είναι εκείνοι που έχουν αρκετή εμπιστοσύνη στο δείκτη του καυσίμου και στα νούμερα που εμφανίζονται από το trip computer! Σχετικά με το δείκτη μιλάμε για ένα διάστημα ηρεμίας πρώτα ώστε να σταθεροποιηθεί. Σε κάθε περίπτωση όταν κάποιος γεμίζει και ο τόπος καίει, ωφέλεια έχει. Οι δεξαμενές μπορεί να είναι υπόγειες αλλά είναι και οι αντλίες, τα αυτοκίνητα και οι αισθητήρες που «ζεσταίνονται».

 

Όσον αφορά τα ντεπόζιτα αυτοκινήτων πράγματι ισχύει αυτό με το σωληνάκι αλλά όχι σε όλα! Νομίζω πως τίποτα δεν αποκλείει το βούλωμα της αντλίας καυσίμου από κάτι τέτοιο! Τα Mazda RX-8 π.χ. δεν έχουν καθόλου φίλτρο καυσίμου! Ακόμα και ο ίδιος ο πρατηριούχος με προτρέπει να πάω για εφοδιασμό μετά από καμιά ώρα....""<

uli στις 21/10/2007 7:31:00 μμ

 διόρθωση:

Σε κάθε περίπτωση όταν κάποιος γεμίζει και ο τόπος καίει, ωφέλεια δεν έχει.

uli στις 21/10/2007 7:40:00 μμ

 Αυτό με το καύσιμο όταν έχει ανάψει η ρεζέρβα εγκυμονεί και άλλους κινδύνους πέρα από τους προφανείς όπως π.χ. την προβληματική λειτουργία του συστήματος τροφοδοσίας όταν το όχημα κινείται  σε δρόμους με μεγάλη κλίση!

axolotl στις 21/11/2007 5:10:00 μμ

 προς xenonkit.
αγαπητε φιλε ανεφερα το "κολπο" με το 10λιτρο γιατι δεν ειμαι υποχρεωμενος να ξερω ποιο πρατηριο εχει ελεχθει και ποιο οχι. Πιστευω οτι αν δεν κανουμε τιποτα μονοι μας δεν προκειται να γινει τιποτα. Γνωριζω απο πρωτο χερι οτι με το 10λιτρο μπορεις να δεις αν κλεβει σε γενικες αρχες. Το εικοσαλιτρο ειδικο δοχειου του υπουργειου που αναφερεσαι κοστιζει περιπου 250 ευρω, και δεν προτιθεμαι να το αγορασω. Αντιθετα με ενα 10λιτρο μπορω να κανω την δουλεια μου εστω και χονδρικα. Τωρα αν η αντλια κλεβει πανω απο το επιτρεπτο οριο δεν μπορω να το ξερω.
στο κατω κατω της γραφης εχω γραφτει στο gas price για να βοηθησω και εγω με την σειρα μου. Αν μερικες φορες λεω πραγματα που σε καποιους δεν αρεσουν/συμφωνουν δεν φταιω εγω. Αν ειναι να κοροιδευουν καποιοι και να ειρωνευονται τοτε πειτε το μου να μην ξανασχοληθω.
με εκτιμηση

xenonkit στις 22/11/2007 9:18:00 πμ

 

Φιλε Αxolotl,

Συγγνώμη αν υπήρχε κάποιο ειρωνικό στοιχείο στα λόγια μου.

'Ολοι είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε κ να βελτιώσουμε οτι μπορούμε!

Αλλά ο τρόπος (το 10λιτρό δοχείο)δεν είναι ενδεδειγμένος κ δεν μπορεί να σε βοηθήσει να καταλάβεις αν κλέβει κάποια αντλία ή οχι!Λες ότι θα το καταλάβεις χοντρικά...Δε γίνεται!Αυτό όμως δε σημαίνει οτι δεν πρέπει να ασχολήσε με το θέμα.Ένας πιο σωστός τρόπος για τον έλεγχο των αντλιών είναι να πας με το αυτοκίνητο σου όσο πιο άδειο μπορείς κ να ζητήσεις να στο γεμίσουν όσο πιο καλα γίνεται,αφού έχεις ενημερωθεί απο το βιβλίο κατασκευαστή για το πόσα λίτρα χωράει το αυτοκίνητό σου,τότε κάνε τον έλεγχο που σε ενδιαφέρει!Και πάλι όμως υπάρχει πρόβλημα διότι όλα τα καινούργια ρεζερβουάρ είναι πλαστικά κ η κατασκεύη τους είναι κατά προσέγγιση (αναφορά από βιβλίο κατασκευαστή σε αυτοκίνητο GOLF V 1.6FSI:περίπου 62 λίτρα)Το περίπου τί σου λέει?Το αυτοκίνητο είναι δικό μου κ το έχω αφήσει να σβήσει από βενζίνη(το trip computer έλεγε 0 χλμ κ είχα κανει 25 το άφησα στο μαγαζί ρελαντί μέχρι να σβήσει,ευτυχώς που πρόλαβα κ έφτασα στο μαγαζί γιατί μετά από μισό λεπτό έσβησε από βενζίνη,το γέμισα κ πήρε 65 λίτρα)Τί λες?Να κλέβω τον εαυτό μου?Ρωτώντας την αντιπροσωπεία μου απαντούν ότι τα ρεζερβούαρ κατασκευάζονται προσεγγιστικά κ ότι είναι πλαστικά και στηρίχθηκαν οτι το βιβλίο κατασκευαστή αναφέρει 'περίπου' 62 λίτρα) Αν είναι κάποιος όμως είναι 'αγύριστο κεφάλι' κ δε γνωρίζει το κάτι παραπάνω είναι σίγουρος ότι τον κλέψανε.

Φιλικά,

Xenonkit


axolotl στις 23/11/2007 5:14:00 μμ

 τελος καλα ολα καλα,
Θα δοκιμασω να αφησω το αμαξι να σβησει απο βενζινη και ...ελπιζω σε καλα νεα.
Ομως, καποιος σε ενα πρατηριο (πελατης) ελεγε οτι αν ενα αμαξι, το βιβλιο του, λεει οτι χωραει 60 λιτρα τοτε χωραει και 1-2 λιτρα στο σωληνα μεχρι το ρεζερβουαρ. Μπορει να ισχυει κατι τετοιο;

εν πασει περιπτωσει καλη τυχη...μου

JET στις 06/12/2007 12:48:00 μμ

 ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΤΙΡΙΟΥΧΟ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΕΙ ΛΙΤΡΟΜΕΤΡΟ 20L ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝ ΑΡΝΘΕΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΜΟΔΟΙΟ ΑΣΤΗΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΣ  

gti στις 08/12/2007 9:19:00 μμ

 
Καποιοι που μπορουν να αντιληφθουν ευκολοτερα την ποσοτητα καυσιμου στο τεποζιτο τους ειναι οι κατοχοι μοτο μικρου κυβισβου.
Εκει τα τεποζιτα ειναι σιδερενια και επισης σε παπακια οπως ειχα παλιοτερα εβλεπες και το σωληνακι που βρισκετε λιγο πιο ψηλα.
Επισης αν τα αφησεις να φτασουν τη ρεζερβα δε φοβασαι για προβληματα οπως τα αυτοκινητα.

KostasR1 στις 17/12/2007 11:17:00 μμ

 

Πριν μπω στο θέμα να πω ένα μεγάλο γεια σε όλους τους συναδέλφους και επίσης σε όλους τους καταναλωτές.

Θέλω να τονίσω πως όλοι οι κατασκευαστές ρεζερβουάρ τα lt που αναφέρουν είναι μέχρι το επιτρεπτό σημείο ασφαλείας. Δηλαδή τα 55λίτρα που αναφέρουν αναφέρουνε τα πιο πολλά αυτοκίνητα ο κατασκευαστής αναφέρει τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ.

Όταν ο πελάτης ζητήσει να γεμίσει το αυτοκινητό του όλοι γεμίζουν τη βενζίνη μέχρι να τη δούνε με τα μάτια τους. Μιλάμε για τουλάχιστον 3λίτρα παραπάνω από τον κατασκευαστή.

Τώρα αν σε αυτοκίνητο που έχει ήδη 30 λίτρα στο ρεζερβουάρ ζητήσεις να γεμίσεις και σου πει ο πρατηριούχος '55ευρώ' σίγουρα κάτι δεν πάει καλά.


aam στις 02/02/2008 7:46:00 πμ

 

ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΟΣΒΥΝΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΑΖΩ 25 ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΩ  ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ  ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ

 

 


DrYannisK στις 10/02/2008 10:51:00 μμ

 

 

Δημοσιεύτηκε στις 19/9/2006 4:48:00 μμ Παρακολούθησε το θέμα αυτό
Λοιπον, καταρχην καλησπερα σε ολους τους χρηστες του gasprice. Εφτασε η ωρα που εμεις (οι καταναλωτες) θα εχουμε το πανω χερι. Τελος πλεον σε αυτους τους υποτιθεμενους επαγγελματιες που μας κατακλεβουν. Στο θεμα μας τωρα. Ολοι θα ξερετε υποθετω οτι για να δειτε την ποιοτητα και ποσοτητα μιας βενζινης (εννοω απο ενα συγκεκριμενο βενζιναδικο) θα πρεπει να το εχετε επισκεφτει 4 με 5 φορες τουλαχιστον (γεμισματα οποτε θα εχετε μια περιπου καλη αποψη. Ενας γρηγορος τροπος ομως για να σιγουρευτειτε τουλαχιστον για την ποσοτητα, και οχι πολυεξοδος ειναι ο εξης: Παιρνετε ενα 10 λιτρο δοχειο και βαζετε προφανως 10 λιτρα απο την αντλια. Γνωριζω οτι με το 10 λιτρο εχουμε μεγαλυτερη πιθανοτητα να δουμε αν μια αντλια "κλεβει" ή οχι. Η λυση με το τετραλιτρο δεν ενδεικνυται και η αλλη λυση να αφησεις το αμαξι σου να αδειασει εντελως (γνωριζοντας φυσικα ποσο χωραει το ρεζερβουαρ σου) και να το γεμισεις ειναι πανακριβη. Αυτη τη μεθοδο την εχω χρησιμοποιησει προσωπικα και εχω δει καποιες διαφορες απο βενζιναδικο σε βενζιναδικο. Ελπιζω να σας φανει χρησιμο και επεται και συνεχεια...

 

απορω με αυτα που λες

τι θα πει αυτηη μεθοδος ειναι πανακριβη!?

αφου ουτως η αλλως θα την "φας " την βενζινη.

μου θυμιζεις το γνωστο ανεκδοτο "τι με νοιαζει ποσο κανει η βενζινη? εγω παλι τωρα που ακριβυνε 20 ευρω βαζω οσα και πριν αρα δεν ακριβυνε!"

sr



Σχολίασε  Για να σχολιάσεις κάτι πρέπει να είσαι μέλος   Γίνε Μέλος  Σύνδεση





<-- Επιστροφή στη λίστα